Ervaringen met Otrivin neusverkoudheid

Otrivin neusverkoudheid

xylometazoline

Verkoudheid (7 meningen)

Avamys (126 meningen)
Fluticason neusspray (112 meningen)
Prevalin neusspray (83 meningen)
Dymista (80 meningen)
Nasonex (76 meningen)

Otrivin neusverkoudheid

25-06-2024 | Man | 61
xylometazoline (1mg/ml)
Ademhalingsproblemen
In 2000 geopereerd aan voorhoofdsholteontsteking, daarna was het mis. Rechterneusgat was voor 40% verstopt, links voor 100%, dag en nacht. Mijn leven was jarenlang een hel: van arts naar arts, van ziekenhuis naar ziekenhuis, alles geprobeerd wat God voor handen had, niet slapen, niet sporten, slapen met een stok, of tandenborstel tussen mijn tanden, om niet dood te gaan, [lees meer...]zelfs naar Canada en Amerika gegaan, op zoek naar een oplossing, niets hielp. Toen ik in 2005 op het punt stond om zelfmoord te plegen, ontdekte ik via een vriend in Nieuwegein, Otrivin. Sinds 2005 tot nu toe, gebruik ik al bijna 20 jaar, ongeveer 6 keer per dag otrivin, zonder bijwerkingen. Tenminste kan ik ademen en leven als een mens! Ook al zou het schadelijk zijn en op den duur dodelijk, dan nog gebruik ik het en zal ik het blijven gebruiken, want de kwaliteit van het leven is ook belangrijk en zolang ik leef, wil ik heerlijk, vrij lucht kunnen inademen en al die mensen met hun negatieve ervaringen: hou eens op met elkaar napraten. Weet u wel wat het betekent als je neusgaten voor 100 en 40% permanent verstopt zijn??? Probeer dan maar te leven! Overigens, die vriend uit Nieuwegein, is maar liefst 9 keer geopereerd aan een voorhoofdsholteontsteking en daarna is hij Otrivin gaan gebruiken. Hij gebruikt het al bijna 25 jaar, door zijn hele woning liggen tientallen flesjes met Otrivin en hij zegt letterlijk: "Als ik moet kiezen tussen leven in een hel, snakkend naar adem en de dood, dan kies ik liever voor Otrivin, met eventuele schadelijke bijwerkingen, zolang ik maar kan ademen, zolang ik maar lucht heb!" En daar sluit ik mij bij aan.

Thyrax Duotab (876) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (631) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (606) - Antibiotica - penicillines breedspectrum