Ervaringen met Bromazepam

Bromazepam

bromazepam

Bij  DepressieX

Nervositeit (5 meningen)
Sociale fobie (4 meningen)
Overspannen/burn-out (2 meningen)

Bromazepam

14-08-2024 | Vrouw | 62
bromazepam (3mg)
Depressief
Ik heb 20 jaar geleden een zware depressie gehad . Heb mij zelf laten opnemen in het ziekenhuis omdat ik het niet meer zag zitten ik wilde niet meer leven 😒ik heb toen zware medicatie gekregen. Na twee weken mocht ik naar huis , maar smorgens thuis ben ik doorgeslagen ik wilde naar de psychiatrie mijn huisarts is toen gekomen maar hij wilde dat niet en mijn man ook niet .[lees meer...] Toen heb ik bromazepam gekregen voor in noodgevallen . Ik kon niets meer niet eten . Lezen me zelf niet wassen . Ik lag heel de dag bij mijn ouders op de zetel tot mijn zoon mij kwam ophalen om naar huis te gaan . Daar kroop ik Weer direct in de zetel . Toen ben ik stiekem alle dagen bromazepam beginnen neen en zo ben ik van mijn depressie afgeraakt . Nu vier jaar geleden besloten we om te verhuizen naar een Heel andere kant waar dat ik heel men leven had gewoond en toen brak ook de corona uit ik werkte toen in een ziekenhuis. Dan ben ik volledig beginnen panikeren . We hadden een nieuwbouw appartement gekocht en alles sloeg tegen . Dan ben ik door een dokter in men nieuwe woonst op ziekte gezet wat niet in dank werd afgenomen door mijn collega’s . Maar ik kon echt niet meer functioneren. Dan ben ik op pensioen gegaan .en nu bijna drie jaar later ben ik nog niet volledig goed . Mijn nieuwe huisarts besloot dat ik ging afbouwen met bromazepam 3 mg dat heb ik dan vier weken gedaan 1 tiende eraf gedaan maar dat kwam niet goed ik begon terug slechter te worden en neem nu terug 3 mg . Ik ben enorm bang om terug naar af te gaan want voel me terug slechter . Wie kan mij aub raad geven ik zie het niet meer zitten wil nooit stoppen met bromazepam maar de huisarts zegt dat hij na zo lange tijd ze in te nemen ze niet meer helpen m aar ik geloof dat niet , a.u.b. kan iemand mij helpen . Alvast bedankt en hopelijk hoor ik vlug iets

Thyrax Duotab (877) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (632) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (608) - Antibiotica - penicillines breedspectrum